Tisztelt Ügyfelünk!

A Prosper Szoftverház terméktámogatásának javítására ügykezelő dokumentációs rendszert üzemeltet, amelynek elérését a karbantartási / fejlesztési szerződés tartalmazza. Az ügykezelő (ticketing) rendszer célja az Önök észrevételeinek pontos dokumentálása tartalomban és időben, így Ön is és mi is bármelyik élő vagy vagy lezárt bejegyzést vissza tudjuk keresni, esetleg megjegyzést tudunk hozzáfűzni.

A szoftver minden bejegyzést automatikusan továbbít szakembereink felé, akik arra a lehető legrövidebb időn belül, akár azonnal tudnak reagálni.

Kérjük, észrevétele megtételéhez írja be a tőlünk kapott felhasználónevet, és az Ön által az első bejelentkezéskor megadott jelszót. A Bejelentkezés gombra kattintva megnyílik a bejelentő rendszer.

Bejelentkezés után válassza ki a megfelelő projektet, majd a Hiba bejelentése hivatkozásra kattintva, töltse ki a mezőket értelemszerűen. Kérjük, a Leírás részben a körülményeket / feltételeket / észrevételeket röviden, de szabatosan fogalmazza meg, hogy munkatársaink értelmezni vagy reprodukálni tudják a helyzetet.

Köszönettel:

a Prosper csapata