Cégünk távolról is tud segítséget nyújtani akár problémamegoldáshoz, akár valamely szoftver kezelésének megmutatásához.

Számítógépéhez hozzá tudunk férni a széles körben elterjedt Teamviewer szoftverrel – természetesen csak akkor, ha ezt Ön igényli, és csak addig, amíg Ön ezt lehetővé teszi.

Hogyan tud technikai segítséget kérni?

1.  Hívja fel cégünket, és jelezze kollégánknak igényét a segítségnyújtásra.

2.  Innen, vagy a képre kattintva töltse le, majd a letöltési mappájából futtassa (duplakattintás) a Teamviewer kisméretű, teleptést nem igénylő ügyfélszoftverét (Teamviewer QuickSupport)

3.  Miután engedélyezi a program futását és szükség esetén jóváhagyja az operációs rendszer biztonságra vonatkozó figyelmeztetését, az itt látható ablak jelenik meg. A név mezőbe írja be a nevét.

4.  Ezt követően egy felugró ablakban engedélyeznie kell kollégánk számára a csatlakozást. Amíg a programot be nem zárja, csatlakozni tudunk a számítógépéhez úgy, hogy Ön is figyelemmel követheti a tevékenységünket.

Prosper technikai segítségnyújtás